image_pdfimage_print

 

Του Μάκη Μπαλαούρα

  1. Καϊάφας: Το πρώτο και πιο εκκωφαντικό έργο που αιρετοί (και βουλευτές) αποπειράθηκαν να οικειοποιηθούν είναι τα Λουτρά. Ούτε ένα τηλέφωνο δεν έκαναν στην ΕΤΑΔ για να ρωτήσουν για την πορεία του έργου. Μόνο, όταν πληροφορήθηκαν από εμάς ότι η διαδικασία ολοκληρώθηκε, προσπάθησαν να το εμφανίσουν ως δικό τους!
  2. Φράγμα Πηνειού: Βουλευτής της ΝΔ από Αχαΐα κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή προς τον κ. Καραμανλή, για την άρδευση της Νότιας Αχαΐας από το Φράγμα. Και ο λαλίστατος και υπονομευτής της Ηλείας υπουργός, απάντησε ότι από το υπουργείο του πραγματοποιείται μελέτη, αφήνοντας να βγει το συμπέρασμα ότι η μελέτη, αφορά την Αχαΐα και εγκρίθηκε επί ημερών του. Αντιθέτως  όπως είχαμε ενημερώσει, είχε διεκθικηθεί από βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, και υπογραφεί στις 11/6/2019, από τον Χρ. Σπίρτζη, που αφορά «μελέτες Προϋπολογισμού 3.500.000 € για εργασίες συντήρησης, ανάδειξης και ανακαίνισης του φράγματος. Με την υπογειοποίηση των δικτύων άρδευσης, ώστε να μειωθούν δραστικά οι απώλειες νερού και να βελτιωθούν οι τρόποι άρδευσης». Έγραφα τότε: «επομένως, μετά τον σχεδιασμό, η μεγάλη περίσσεια νερού από την εξοικονόμηση του και η κάλυψη της άρδευσης της Βόρειας Ηλείας, θα δώσει ΚΑΙ τη δυνατότητα άρδευσης της Αχαΐας».            

Ο βουλευτής της Αχαΐας όμως ενημέρωσε τους συμπολίτες ότι ο υπουργός είναι υπέρ της άμεσης άρδευσης της περιοχής του!! Οι μελέτες προχωρούν με γοργούς ρυθμούς, αλλά οι βουλευτές της Ηλείας και κυρίως της ΝΔ, να σταματήσουν να αδιαφορούν, αλλά να κινηθούν άμεσα.

  1. Σύνδεση «Μορέα»-Ολυμπίας: Έγινε πρώτο θέμα σε τοπική εφημερίδα ότι

 ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Νίκας εξήγγειλε τη δημιουργία ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου μέσω Μεγαλόπολης που θα ενώνει το Λεύκτρο με την Αρχαία Ολυμπία.

Θυμίζω ότι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ είχαν θέσει στον Υπουργό Υποδομών το θέμα της σύνδεσης Ολυμπίας με τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Καλαμάτας, συνδέοντας τους αρχαιολογικούς χώρους Ολυμπίας–Επιδαύρου–Μυκηνών, μέσω Βυτίνας. Το υπουργείο αποδέχτηκε το αίτημα, εντάσσοντάς το, το Δεκέμβρη 2017 σε επιπλέον προϋπολογισμό ύψους 3.996.035 €, λόγω των δυσκολιών στην παράκαμψη Λαγκαδίων, μήκους 20 χλμ, ενώ το δεύτερο κομμάτι Λούβρο – Τριποταμιά – Κόμβος Ηραίας (16 χλμ.), προχωρά ποιο εύκολα.

Είναι επίσης γνωστό ότι ο Τσίπρας ως Πρωθυπουργός στην επίσκεψή του στην Αμαλιάδα, τον Μάρτη 2017 δήλωσε ότι θα προχωρήσει το έργο!

Τώρα, ο κ. Νίκας ή εννοεί για έναν ακόμα παράλληλο δρόμο, μέσω Μεγαλόπολης ή αγνοούσε το θέμα, που είναι το πλέον πιθανόν, μιλά για 2 δρόμους. Κανένα πρόβλημα, αν περισσεύουν λεφτά, χωρίς όμως να ακυρωθεί ο δρόμος μέσω Βυτίνας, που θέλουν οι φορείς της Ηλείας.

  1. Ο δρόμος Πάτρα-Πύργος: Για τον δρόμο έχουν γραφτεί πολλά και οι πολίτες της Ηλείας, των γύρω Νομών, αλλά και όλης της Ελλάδας, έχουν βγάλει τα συμπεράσματα τους για το σκάνδαλο της παραπομπής του στις καλένδες και τα γνωστά «δούναι και λαβείν». Τώρα πιά δε φτάνουν τα λόγια. Απαιτούνται δυναμικές και μαζικές δράσεις με συντονισμό και ευρηματικότητα. Οι ριψάσπιδες θα καταγραφούν στην ιστορία της Ηλείας με μελανά χρώματα. Το κάλεσμα του Πανηλειακού Συμβουλίου Αιρετών, που μαζικά διευρύνεται από συνδικαλιστικούς, κοινωνικούς-επιστημονικούς φορείς, καθώς επίσης και  από τους γύρω Νομούς Ζακύνθου, Κεφαλονιάς, Αχαΐας, Μεσσηνίας, θα δώσει ένα ηχηρό χαστούκι στα υπονομευτικά σχέδια του ανεκδιήγητου υπουργού Καραμανλή.

   Όλοι μαζί, εκπαιδευτικοί-μαθητές, Εργατικά Κέντρα-εργαζόμενοι, επαγγελματίες, κοινωνικοί φορείς για να διατρανώσουμε τη θέληση μας για να σταματήσει ο  Μολώχ την αιματηρή  θυσία συνανθρώπων μας:

                  Βουπράσιο Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου στις 12.00!